Idee Kids vzw en Kriebels en Kuren vzw zijn vanaf nu Heyo. Duik snel in ons aanbod. Vanaf 1 december ontdek je hier ook onze vakantiekampen zonder overnachting voor kinderen tussen 3 en 12 jaar.
Ik heb dit bericht gelezen

Veelgestelde vragen

Inschrijven

Hoe log ik in op mijn Heyo profiel?

Je Heyo profiel werkt met een automatische loginlink. Een wachtwoord hoef je niet te creëren. Extra gemakkelijk dus.

Via je loginlink krijg je toegang tot je Heyo profiel. Door erop te klikken, word je rechtstreeks ingelogd en kan je vlot inschrijven voor vakantiekampen, je inschrijvingen en betalingen raadplegen enzovoort.

Ouders met kinderen die reeds op vakantiekamp kwamen bij Heyo kregen deze loginlink eerder per mail. Of surf naar 'Mijn account' op onze website en geef je bij ons gekende e-mailadres in. Zo ontvang je je loginlink onmiddellijk in je mailbox. Controleer ook even je spamfolders.

Is je kind nog nooit op Heyo vakantiekamp geweest? Dan ontvang je je loginlink automatisch na je eerste inschrijving per mail.

Hoe kan ik voor de eerste keer online inschrijven?

Komt je kind voor de eerste keer op vakantiekamp? Kies je favoriete vakantiekamp, klik op 'inschrijven' en volg zo verder de inschrijfflow.

Kwam je kind eerder op een Heyo vakantiekamp? Kies je favoriete vakantiekamp, klik op 'inschrijven', vul de gegevens in van je kind en volg zo verder de inschrijfflow. Of log rechtstreeks in via je loginlink die je reeds eerder per e-mail kreeg.

Kan je de mail met je loginlink niet vinden? Vul dan bij 'mijn account' je e-mailadres in en wij sturen meteen je loginlink per e-mail.

Hoe schrijf ik mijn kind in voor een vakantiekamp?

Inschrijven kan online via heyo.be of per telefoon via 09 210 80 00 (tijdens de kantooruren 09.00 - 17.30 u.).

Hoe kan ik als gescheiden ouder mijn kind inschrijven?

Als gescheiden ouder kan je je kind op twee manieren inschrijven:

Je ex-partner en jezelf wensen hetzelfde account te delen

Vraag Heyo om jullie beide e-mailadressen op hetzelfde account te plaatsen. Op deze manier delen jullie eenzelfde account en ontvangen jullie dezelfde automatische loginlink. Elke mail of attest met betrekking tot de gereserveerde vakantiekampen wordt naar jullie beiden verzonden. Geef indien gewenst beide telefoonnummers zodat we jullie steeds kunnen bereiken wanneer je kind op vakantiekamp is.

Wat met het fiscaal attest en deelname attest?

Op jullie gezamenlijk account bij de rubriek 'ouder' komt ofwel de naam van de mama of de papa te staan. Dit is eigenlijk alleen van belang voor het uitreiken van de attesten na het vakantiekamp. De naam van deze ouder of voogd wordt namelijk overgenomen op het attest.

Je ex-partner en jezelf wensen een afzonderlijk account

Via deze formule hebben jullie elk een afzonderlijke loginlink en een Heyo profiel. Jullie kunnen zo los van elkaar inschrijvingen maken en het mailverkeer komt toe bij diegene die de inschrijvingen deed. Op je Heyo profiel bij 'menu', 'mijn inschrijvingen' kan je ook de gereserveerde vakantiekampen van de andere ouder of voogd zien. Als je graag een afzonderlijk account wenst, dan hebben we de volgende gegevens van je nodig: jouw volledige naam, adres en e-mailadres, telefoonnummer en de volledige naam en geboortedatum van je kind(eren).

Wat met het fiscaal attest en deelname attest?

De ouder die het vakantiekamp betaalde, ontvangt de bijhorende attesten.

Hoe schrijf ik vlot in?

Ons inschrijfsysteem dient eerst te weten wie je bent alvorens de inschrijving onder het juiste account kan worden geplaatst. Het is dus belangrijk om eerst even in te loggen met jouw automatische loginlink om zo vlot in te schrijven.

Hoe weet ik dat mijn inschrijving gelukt is?

Onmiddellijk na inschrijving ontvang je een inschrijfbevestiging en de bijhorende factuur per e-mail. Tip: Voeg Heyo toe aan je contactpersonen zodat je alle mails ontvangt in je inbox in plaats van spam.

Verder kan je de status van je inschrijving ook steeds raadplegen op je Heyo profiel bij 'menu, mijn inschrijvingen'.

Ik ontvang geen e-mails, hoe kan dat?

Op je persoonlijke pagina bij 'Menu', Mijn familie' kan je even nagaan of je e-mailadres correct staat. Klik daarvoor op het groene icoontje naast je naam. Ben je wel zeker dat ons mailverkeer niet in je spamfolders zit? Tip: indien je 'Heyo' toevoegt aan je contactpersonen zal je voortaan al onze mails ontvangen in je inbox.

Geen enkele van beide? Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen of opmerkingen via 09 210 80 00. Wij helpen je graag verder.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Log in op je Heyo profiel en ga naar 'menu', 'mijn familie'. Je kan er je gegevens en die van je kinderen aanpassen: contactgegevens, medische fiche van je kind en privacy instellingen.

Wat is de laatste inschrijfdag voor een vakantiekamp?

Indien er nog beschikbare plaatsen zijn, kan je, voor vakantiekampen zonder overnachting, inschrijven tot en met zondag, de dag voor de start van het vakantiekamp. Indien er nog beschikbare plaatsen zijn, kan je, voor vakantiekampen met overnachting, inschrijven tot 3 werkdagen voor de start van het vakantiekamp.

Kan ik ook de vrienden van mijn kinderen inschrijven?

We raden af om vriendjes onder je eigen gezinsaccount in te schrijven. Mocht je dit doen dan zouden de ouders van de vriend beperkte informatie krijgen. Dat wil zeggen: geen vakantiekampdetails en updates van de inschrijving, geen mogelijkheid om gegevens aan te passen, geen fiscaal attest en attest van deelname, geen medische fiche en geen persoonlijke Heyo spaarpot.

Om zeker te zijn dat je kind in dezelfde groep zit als zijn/haar vriend vermeld je de naam van de vriend bij elke inschrijving. Online vind je dit bij de rubriek 'vriendje'.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Je kan de algemene voorwaarden hier raadplegen. Bij een online inschrijving dien je de algemene voorwaarden te aanvaarden vooraleer je kan afronden. Ook daar kan je deze even doornemen.

Kan ik mijn kind in een andere leeftijdsgroep van een vakantiekamp inschrijven?

Indien je je kind wil inschrijven voor een afwijkende leeftijdsgroep dan zoeken we graag mee naar een gepaste oplossing. Hiervoor neem je best even contact met ons via 09 210 80 00 of info@heyo.be. Zo kunnen we je helpen met inschrijven.

Is er nog plaats voor mijn favoriete vakantiekamp?

Op onze website kan je steeds de status van elk vakantiekamp raadplegen.

Beschikbaar: Er is nog plaats, je kan je kind nog inschrijven

Wachtlijst: Het vakantiekamp is volzet, maar je kan je kind nog inschrijven op de wachtlijst. Als er plaats vrijkomt, zal je onmiddellijk op de hoogte worden gebracht. Tip: Om zeker te zijn van een plaats kan je je kind ook inschrijven voor een ander vakantiekamp tijdens dezelfde periode zonder dat je je plaats op de wachtlijst verliest.

Volzet: De wachtlijst is volzet. Je kan ons bellen op 09 210 80 00 voor meer informatie.

Mijn kind heeft een beperking. Kan mijn kind deelnemen aan een Heyo vakantiekamp?

Wij bekijken graag samen met jou wat de mogelijkheden zijn op vakantiekamp. Neem even contact op met ons via 09 210 80 00 zodat we samen de beste keuze kunnen maken. Ga je over tot inschrijven? Vul dan zeker de medische fiche nauwkeurig in zodat wij voor een onvergetelijke kampervaring kunnen zorgen.

Hoe werkt de wachtlijst?

Als een vakantiekamp volzet is, kan je je inschrijven op de wachtlijst. Van zodra er een plaats vrijkomt, word je onmiddellijk gecontacteerd per mail. Inschrijven op de wachtlijst is vrijblijvend.

Kan ik mijn kind inschrijven voor een kortere kampweek zonder overnachting?

Bij Heyo schrijf je steeds in voor een volledige kampweek. Zo kunnen de kinderen zich volledig onderdompelen in het thema en bevordert dit de groepsdynamiek. Je kan je kind wel uitzonderlijk komen ophalen tijdens de middag of een dag of meer thuislaten. De inschrijfprijs blijft evenwel dezelfde.

Kortingen

Hoe komt het dat mijn korting niet aanvaard wordt?

Werd de korting correct ingevoerd?

Bij een online inschrijving kan je bij de rubriek 'korting' je werkgever/partner of sociaal tarief selecteren en aanklikken via een dropdownmenu. Naast de afbeelding van het cadeau kan je de kortingscode intypen (hoofdletter-en spatiegevoelig). De korting wordt onmiddellijk verrekend en kan je nazien op je factuur.

Had je reeds recht op een andere korting?

Kortingen bij Heyo zijn niet cumulatief, zo wordt steeds de hoogste korting verrekend. Ontdek via onze kortingspagina alle mogelijkheden.

Is een Heyo vakantiekamp fiscaal aftrekbaar?

Een vakantiekamp van Heyo voor kinderen t.e.m. 14 jaar is fiscaal aftrekbaar. De week na het vakantiekamp sturen wij je het fiscaal attest per mail. Het attest zal vanaf dan ook te downloaden zijn op je Heyo profiel via 'Mijn menu, Mijn inschrijvingen'.
Voor jongeren die 15 jaar worden op het moment van het vakantiekamp, worden geen fiscale attesten meer uitgereikt.

Waarvoor dient het fiscaal attest?

Alle Heyo vakantiekampen zijn fiscaal aftrekbaar. Aan de hand van het fiscaal attest kan je de kosten voor het vakantiekamp inbrengen in je belastingen. De vermindering bedraagt 45% van de werkelijk gedane uitgaven, die beperkt worden tot maximum € 11,20 per kind per opvangdag.

Wanneer ontvang ik het fiscaal attest?

De week na het vakantiekamp sturen wij je het fiscaal attest per mail. Het attest zal vanaf dan ook te downloaden zijn op je persoonlijke pagina via 'Mijn menu, Mijn inschrijvingen'. Voor kinderen die 15 jaar zijn geworden op het moment van het kamp worden geen fiscale attesten meer uitgereikt.

Waarvoor dient het attest van deelname?

Bepaalde ziekenfondsen of andere instanties betalen een deel van het inschrijfgeld terug.

Je ontvangt na afloop van het vakantiekamp automatisch het attest van deelname per mail. Het attest is vanaf dit moment ook steeds te downloaden op je Heyo profiel via 'Menu', 'Mijn inschrijvingen'. Breng dit attest samen met je kleefbriefje binnen bij je ziekenfonds of andere instantie om een tegemoetkoming in de deelnameprijs te krijgen. Dit attest van deelname vervangt de invulformulieren die je ontvangt van je ziekenfonds.

Ben je klant van Helan Onafhankelijk Ziekenfonds?
De tussenkomst van het ziekenfonds is reeds verrekend in de prijs. Je kan het attest van deelname niet meer indienen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan:

Online via QR code/kaartlezer

Dit kan meteen of tot tien werkdagen na inschrijving. Bij het afronden van je online inschrijving wordt de online betaaloptie voorgesteld. Na je inschrijving kan je op je Heyo profiel bij ‘menu, mijn betalingen’ ook steeds terecht om online betalingen uit te voeren. Je hebt er de keuzemogelijkheid om het bedrag volledig of voor een deel te betalen.

Tip: Indien je voor meerdere vakantiekampen inschrijft, sla je de betaaloptie best telkens over tot op het einde. Zo zorg je ervoor dat je eerst zeker bent van de beschikbaarheid van je vakantiekampen nog voor je betaald hebt.

Per overschrijving via gestructureerde mededeling

Dit kan binnen de tien werkdagen na inschrijving. De factuur met de benodigde betaalgegevens worden na elke inschrijving per mail verzonden. Heyo werkt met één gestructureerde mededeling per gezin/account en creëert zo de mogelijkheid alle vakantiekampen ineens te betalen.

Gespreid

Wens je je betaling te spreiden? Laat het ons weten via info@heyo.be of 09 210 80 00. We kijken graag na wat mogelijk is.

Waarom zie ik telkens dezelfde gestructureerde mededeling op mijn factuur?

Heyo werkt met één gestructureerde mededeling per gezin/account. Dit geeft je het voordeel dat, indien gewenst, je alle vakantiekampen ineens kan betalen. Je kan daarvoor steeds je betaaloverzicht raadplegen op je persoonlijke pagina via 'Menu, Mijn betalingen'.

Verder is het gebruik van deze gestructureerde mededeling belangrijk zodat Heyo alle binnenkomende betalingen aan het juiste gezin kan toewijzen.

Ik krijg opnieuw een factuur maar had reeds betaald. Hoe kan dit?

Als je na inschrijving een korting of optie (bv. aankoop middagdrankje, huur fiets,..) wenst toe te voegen dan wordt de factuur nogmaals verzonden. Op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn betalingen' kan je steeds de status van je betalingen raadplegen en zal uiteraard enkel de restwaarde worden aangerekend. In alle andere gevallen neem je best even contact met ons op via telefoon (09 210 80 00) of per mail (info@heyo.be)

Hoe werkt mijn Heyo spaarpot?

Bij de annulering van een vakantiekamp kan je kiezen voor een kampwissel of wordt je betaalde inschrijfgeld in je Heyo spaarpot geplaatst. Je spaarpot wordt automatisch in mindering gebracht bij een eerstvolgende inschrijving en is onbeperkt geldig. De waarde van je spaarpot kan je steeds raadplegen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn betalingen'.

Vakantiekamp

Zit mijn kind samen met zijn/haar vriend in de groep?

Om zeker te zijn dat je kind in dezelfde groep zit als zijn/haar vriend vermeld je de naam van de vriend bij elke inschrijving in de rubriek 'vriend'.

Voor sportkampen kunnen we niet garanderen dat vrienden in dezelfde groep zitten. De groepen worden ingedeeld volgens niveau 'rijervaring, ski-ervaring ...'.
De avondactiviteiten worden wel in de volledige groep georganiseerd.

Kan ik contact opnemen met mijn kind tijdens het vakantiekamp?

Om heimwee te voorkomen, is het niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met je kind tijdens de kampuren. Weet wel dat je bij dringende vragen of bezorgdheden ons steeds mag contacteren via 09 210 80 00 van 09.00 tot 18.00 uur. Leuk weetje: je kan steeds de blog raadplegen om de belevenissen van je kind te volgen!

Hoe oud moet mijn kind minimaal zijn om op vakantiekamp te gaan?

Vakantiekampen zonder overnachting
De minimumleeftijd om te kunnen deelnemen aan onze kleuterkampen is 3 jaar, ook wanneer je kind op dat moment nog geen school loopt. Jouw kleuter is volledig startklaar voor dolle avonturen op kamp indien hij/zij zonder middagdutje en luier kan. Wij beseffen ook dat, indien dit momenteel het geval nog niet is, er nog veel kan veranderen voor de start van het kamp: elk kind wordt zindelijk op zijn/haar eigen tempo alsook de behoefte aan slaap verschilt van kind tot kind. Met enorme bewondering en aanmoediging voor de ontwikkeling van het kind, dienen wij ook rekening te houden met de draagkracht van onze Heyo monitor en zijn groep. We vinden het belangrijk dat zij voldoende tijd en ruimte krijgen om de uitvoering van hun activiteiten en de zorg voor hun groep steeds voorop te kunnen stellen. Mocht je merken voor het kamp start dat je kind nog iets meer tijd nodig heeft om zonder middagdutje/zonder luier op kamp te komen, dan horen we het graag. We bekijken elke situatie apart en kijken graag samen met jou wat mogelijk is.

Vakantiekampen met overnachting
De minimumleeftijd om te kunnen deelnemen aan onze vakantiekampen met overnachting is 6 jaar. De minimumleeftijd is de leeftijd die de deelnemer in het boekingsjaar heeft/zal hebben. De maximumleeftijd mag niet worden overschreden op de datum van het vertrek.

Ik wil een brochure aanvragen. Hoe kan dit?

Het volledig vakantieaanbod is online te vinden via heyo.be. Wens je graag de papieren brochure te ontvangen dan kan je dit aanvragen via info@heyo.be of 09 210 80 00. Wij sturen de brochure met plezier op naar je thuis.

Goed om weten: je instellingen betreft 'het wel/niet ontvangen van de brochure' kan je aanpassen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn familie' door te klikken op het groene icoontje onder je naam.

Waarvoor dient de medische fiche?

De gegevens worden door de monitoren gebruikt om zo correct mogelijk te kunnen handelen in geval van een allergie, een intolerantie, een aandoening of een noodgeval. Deze gegevens worden enkel gedeeld met het monitorenteam van het desbetreffende vakantiekamp en worden na elk vakantiekampjaar gewist uit onze databestanden.

Wanneer krijg ik meer specifieke informatie over het vakantiekamp?

Vakanties zonder overnachting
Eén week voor de start van het vakantiekamp ontvang je een mail met meer informatie over:

- de locatie: adres en parkeermogelijkheid
- de weekplanning: start- en einduren, uren van de voor- en na opvang
- hoe de communicatie verloopt op kamp
- hoe ons onthaal georganiseerd wordt
- de maaltijden
- wat wij doen met gevonden voorwerpen
- je meeneemlijst

Diezelfde informatie kan je vanaf dan ook raadplegen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn inschrijvingen'

Vakanties met overnachting
Vijf weken voor de start van het vakantiekamp ontvang je een mail met meer informatie over:

- indien busvervoer is ingerepen: de uren van de opstapplaatsen
- het adres van de locatie
- de weekplanning: start- en einduren
- hoe de communicatie verloopt op kamp
- hoe ons onthaal georganiseerd wordt
- wat wij doen met gevonden voorwerpen
- je meeneemlijst

Diezelfde informatie kan je vanaf dan ook raadplegen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn inschrijvingen'

Wie begeleidt mijn kind op vakantiekamp?

Vakantiekampen zonder overnachting
Heyo kiest voor monitoren met een pedagogisch diploma (of zijn daar volop mee bezig) of gelijkgesteld door ervaring. De monitoren bezitten de vaardigheden om met een groep van max. 16 kinderen aan de slag te gaan en hen een fantastische tijd te bezorgen.

Het volledige monitorenteam wordt begeleid en ondersteund door onze kampverantwoordelijke. Hij of zij is het aanspreekpunt bij uitstek voor al jouw vragen. Meermaals per week komt ook de kampcoördinator langs. Hij of zij is verantwoordelijk voor meerdere kamplocaties en zorgt dat alles goed verloopt.

Op de vakantiekampen waar we samenwerken met partnerorganisaties werven de organisaties zelf de monitoren aan. Zij staan zelf garant voor een uitstekende kwaliteit en expertise.

Vakantiekampen met overnachting
De vakantiekampen met overnachting worden begeleid door monitoren die door Heyo zelf zijn opgeleid. De monitoren volgen een Heyo cursus Animator in het Jeugdwerk (erkend in Vlaanderen). Nadien krijgen ze regelmatig extra vormingen, zoals EHBO-cursussen. Door de kleinschalige aanpak hebben onze monitoren tijd voor persoonlijke begeleiding.

Op de vakantiekampen waar we samenwerken met partnerorganisaties werven de organisaties zelf de monitoren aan. Zij staan zelf garant voor een uitstekende kwaliteit en expertise.

Wat eten mijn kinderen op de middag tijdens een vakantiekamp zonder overnachting?

Elk kind brengt zijn eigen lunchpakket en tussendoortjes mee. Heyo ontdekking biedt geen warme maaltijden.

Bij inschrijving kan je middagdrankjes vrijblijvend aankopen: appelsap, appelsiensap of limonade. Verder is er steeds gratis water beschikbaar op de kamplocatie. Neem zeker je drinkbus mee!

Waar vertrekken de bussen naar de buitenlandse bestemmingen?

Er zijn verschillende op- en afstapplaatsen in Vlaanderen:

- Brugge
- Kortrijk
- Kalken (enkel tijdens zomervakantie)
- Drongen (enkel tijdens wintervakantie)
- Antwerpen
- Tessenderlo

Let wel: de opstapplaatsen gaan door vanaf vijf deelnemers. We verwittigen meteen als er een opstapplaats wordt geschrapt. Meer informatie over de opstapplaatsen vind je hier.

Mag mijn kind alleen naar huis na vakantiekamp?

Dat kan zeker indien je een schriftelijke toestemming afgeeft de maandag van het vakantiekamp. Zo kan de kampverantwoordelijke met een gerust hart je kind zelfstandig naar/van kamp laten gaan.

Mijn kind volgt een speciaal dieet of houdt zich aan specifieke eetgewoontes. Kan mijn kind mee op een vakantiekamp?

Natuurlijk! Bij elk ingeschreven kind hoort een medische fiche waar je de allergie, voedselallergie-en/of intolerantie van je kind en de ernst ervan zorgvuldig kan noteren. Deze gegevens worden enkel gedeeld met het monitorenteam van de desbetreffende kampweek.

Je kan de medische fiche steeds terugvinden of aanpassen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn familie' door te klikken op het rode icoon onder de naam van je kind.

Voor vakantiekampen met overnachting

Op sommige buitenlandse bestemmingen zijn de jeugdpensions minder vertrouwd met vegetarisme of andere specifieke diëten zoals glutenvrije diëten. Voor een gevarieerd menu mag je steeds vervangingsproducten meegeven.

Wat gebeurt er als mijn kind ziek wordt of zich verwondt?

Veel van onze monitoren hebben een EHBO opleiding gevolgd. Kleine wondjes verzorgen onze monitoren dan ook zelf. We voorzien altijd een beperkte EHBO koffer op vakantiekamp.

Voor medicijnen zorgen de ouders zelf (bv. middeltjes tegen keelpijn, hoofdpijn, …). Meegegeven medicijnen moeten worden verantwoord via de digitale medische fiche.

Bij ernstige ongevallen of ziekte gaan we naar de dokter of het ziekenhuis. Onze monitoren brengen de ouders zo snel mogelijk op de hoogte.

Mijn kind is iets verloren op vakantiekamp. Wat kan ik doen?

Ben je iets kwijt op een vakantiekamp zonder overnachting?
Verloren voorwerpen worden tijdens de hele vakantieperiode op kamp verzameld . Op kamp is er een verzamelpunt waar alle verloren voorwerpen van die kampweek worden uitgehangen. De donderdag van het kamp ontvang je steeds een evaluatiemail waarin je ook het verloren voorwerp kan opgeven zodat we kunnen zoeken. Als het voorwerp werd gevonden, wordt je op de hoogte gebracht en kan je dit tijdens de vakantieperiode ophalen op de kamplocatie. Verder raden we ook aan om geen waardevolle spullen mee te geven op kamp.

Tip: naamteken de kledij van je kind met naam en achternaam. Zo vinden we verloren items sneller terug.

Ben je iets kwijt op een vakantie met overnachting?
Verloren voorwerpen worden op het einde van de schoolvakantie naar Heyo in Melle gebracht. Neem contact met het onthaal zodat zij kunnen uitzoeken of de verloren voorwerpen werden gevonden. Alle voorwerpen blijven tot 1 maand na de schoolvakantie in Melle.

Na elke vakantieperiode worden alle verloren voorwerpen aan een, door Heyo gekozen, goed doel geschonken.

Annuleren

Kan ik mijn vakantiekamp nog annuleren?

Annuleren kan je niet zelf online via jouw profiel regelen. Bedankt om je annulering tijdig door te geven:

- via mail naar info@heyo.be
- via telefoon 09 210 80 00

Wat gebeurt er met jouw betaling

- het inschrijfgeld kan overgezet worden naar een ander vakantiekamp

- het inschrijfgeld wordt in je persoonlijke Heyo spaarpot geplaatst met onbeperkte geldigheid en wordt automatisch in mindering gebracht bij een eerstvolgende inschrijving. De waarde van je Heyo spaarpot kan je steeds raadplegen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn betalingen'.

Bij een aanvraag tot terugbetaling voor een vakantiekamp zonder overnachting wordt standaard een administratieve kost van €12 afgehouden van het betaalde bedrag.

Bij een aanvraag tot terugbetaling voor een vakantiekamp met overnachting, worden volgende kosten op de totaalprijs aangerekend:

- t.e.m. 60 dagen voor vertrek: €25
- 59 tot 30 dagen voor vertrek: 50%
- 29 tot 15 dagen voor vertrek: 75%
- vanaf 14 dagen voor vertrek: 100%

Kan Heyo mijn inschrijving annuleren?

In uitzonderlijke gevallen wordt Heyo genoodzaakt het desbetreffende kamp te annuleren. Je wordt hier uiteraard tijdig over ingelicht.

Door te weinig inschrijvingen (<5): Heyo gaat samen met jou op zoek naar een leuk alternatief. Zo niet, wordt in samenspraak het betaalde inschrijfgeld op je Heyo spaarpot geplaatst of terugbetaald.

Door externen beslist voor vakantiekamp: Het betaalde inschrijfgeld wordt automatisch in je Heyo spaarpot geplaatst. Op aanvraag kan een terugbetaling worden aangevraagd. We luisteren graag naar elk afzonderlijke verhaal

Mijn kind is ziek. Krijg ik het inschrijfgeld terug?

Laat Heyo weten dat je wenst te annuleren. Ofwel plaatsen we het betaalde inschrijfgeld over naar een ander vakantiekamp, ofwel geef je ons de opdracht het betaalde inschrijfgeld op je Heyo spaarpot te plaatsen. Je spaarpot is onbeperkt geldig en wordt automatisch verrekend bij een eerstvolgende inschrijving. De waarde van je spaarpot kan je steeds raadplegen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn betalingen'.

Bij een aanvraag voor terugbetaling van een vakantiekamp zonder overnachting wordt standaard een administratieve kost van €12 aangerekend.
Bij een aanvraag voor terugbetaling van een vakantiekamp met overnachting worden volgende kosten op de totaalprijs aangerekend:

  • t.e.m. 60 dagen voor vertrek: € 25
  • 59 tot 30 dagen voor vertrek: 50%
  • 29 tot 15 dagen voor vertrek: 75%
  • vanaf 14 dagen voor vertrek: 100%

Algemeen

Wie is Helan?

Helan is de nieuwe naam voor een sterke onafhankelijke groep, ontstaan uit de fusie van Partena Ziekenfonds en OZ. Helan staat voor ‘helen’, maar vooral ook voor ‘elan’, de gedrevenheid van Helan om haar klanten te ondersteunen in een gezond en onafhankelijk leven. Want Helan is er voor iedereen die bewust wil leven. Met een vlot draaiend ziekenfonds en betaalbare verzekeringen, maar ook kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, jeugdkampen en een gezondheidsshop. Helan is helemaal welzijn, in al haar vormen.

Ik ben niet tevreden over het vakantiekamp. Hoe kan ik dit melden?

Tijdens het vakantiekamp

Aarzel niet om de de kampverantwoordelijke aan te spreken en/of Heyo te bellen via het nummer 09 210 80 00. Zo kunnen we onmiddellijk met jullie waardevolle feedback aan de slag.

Na het vakantiekamp

Je ontvangt na het kamp een evaluatieformulier per mail waarin alles bevraagd wordt. Wij verzekeren je alvast van ons engagement om met de gekregen feedback aan de slag te gaan. Ook indien jullie graag nog eens met ons hadden gesproken kan dit op het nummer 09 210 80 00, elke werkdag tussen 09.00 uur en 17.30 uur.

Ik heb een andere vraag

Stel ze gerust aan Heyo. Je kan ze bereiken via mail info@heyo.be of via telefoon: 09 210 80 00.