Veelgestelde vragen

Inschrijven

Hoe log ik in op mijn Heyo profiel?

Je Heyo profiel werkt met een automatische loginlink. Een wachtwoord hoef je niet te creëren. Extra gemakkelijk dus. Je ontvangt deze automatische loginlink direct in je mailbox bij je eerste inschrijving.

Kwam je reeds op vakantiekamp, maar kan je je loginlink niet terugvinden? Via deze link kan je het bij ons gekende e-mailadres ingeven. Zo ontvang je je loginlink onmiddellijk in je mailbox. Controleer ook even je spamfolders.

Hoe kan ik als gescheiden ouder mijn kind inschrijven?

Als gescheiden ouder kan je je kind op twee manieren inschrijven:

Je ex-partner en jezelf wensen hetzelfde account te delen

Vraag Heyo om jullie beide e-mailadressen op hetzelfde account te plaatsen. Op deze manier delen jullie eenzelfde account en ontvangen jullie dezelfde automatische loginlink. Elke mail of attest met betrekking tot de gereserveerde vakantiekampen wordt naar jullie beiden verzonden. Geef indien gewenst beide telefoonnummers zodat we jullie steeds kunnen bereiken wanneer je kind op vakantiekamp is.

Wat met het fiscaal attest en deelname attest?

Op jullie gezamenlijk account bij de rubriek 'ouder' komt ofwel de naam van de mama of de papa te staan. Dit is eigenlijk alleen van belang voor het uitreiken van de attesten na het vakantiekamp. De naam van deze ouder of voogd wordt namelijk overgenomen op het attest.

Je ex-partner en jezelf wensen een afzonderlijk account

Via deze formule hebben jullie elk een afzonderlijke loginlink en een Heyo profiel. Jullie kunnen zo los van elkaar inschrijvingen maken en het mailverkeer komt toe bij diegene die de inschrijvingen deed. Op je Heyo profiel bij 'menu', 'mijn inschrijvingen' kan je ook de gereserveerde vakantiekampen van de andere ouder of voogd zien. Als je graag een afzonderlijk account wenst, dan hebben we de volgende gegevens van je nodig: jouw volledige naam, adres en e-mailadres, telefoonnummer en de volledige naam en geboortedatum van je kind(eren).

Wat met het fiscaal attest en deelname attest?

De ouder die het vakantiekamp betaalde, ontvangt de bijhorende attesten.

Hoe schrijf ik vlot in?

Ons inschrijfsysteem dient eerst te weten wie je bent alvorens de inschrijving onder het juiste account kan worden geplaatst. Het is dus belangrijk om eerst even in te loggen met jouw automatische loginlink om zo vlot in te schrijven.

Hoe weet ik dat mijn inschrijving gelukt is?

Onmiddellijk na inschrijving ontvang je een bevestiging en de bijhorende factuur per e-mail. Tip: Voeg Heyo toe aan je contactpersonen zodat je alle mails ontvangt in je inbox in plaats van spam. Verder kan je de status van je inschrijving ook steeds raadplegen op je Heyo profiel bij 'menu, mijn inschrijvingen'.

Ik ontvang geen e-mails, hoe kan dat?

Op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn familie' kan je nagaan of je e-mailadres correct staat. Klik daarvoor op het potlood icoon naast je naam. Controleer ook zeker je spamfolder. Tip: indien je 'Heyo' toevoegt aan je contactpersonen zal je voortaan onze mails ontvangen in je inbox.

Lukt het nog steeds niet? Ons onthaalteam helpt je graag verder. We zijn te bereiken via info@heyo.be of 09 210 80 00.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Log in op je Heyo profiel en ga naar 'menu', 'mijn familie'. Je kan er je gegevens en die van je kinderen aanpassen: contactgegevens, medische fiche van je kind en privacy instellingen.

Wat is de laatste inschrijfdag voor een vakantiekamp?

Vakantiekampen zonder overnachting: inschrijvingen mogelijk tot de dag voor de start van het vakantiekamp (t.e.m. zondag)

Vakantiekampen met overnachting: inschrijvingen mogelijk tot 7 werkdagen voor de start van het vakantiekamp. Erna kan je nog een aanvraag doen en word je telefonisch of via mail op de hoogte gehouden.


Kan ik mijn kind in een andere leeftijdsgroep van een vakantiekamp inschrijven?

Heyo kijkt naar het geboortejaar van je kind om de leeftijdsgroep te bepalen. Indien je in uitzonderlijke gevallen je kind wil inschrijven voor een afwijkende leeftijdsgroep dan zoeken we graag mee naar een gepaste oplossing. Hiervoor neem je best even contact op met ons via 09 210 80 00 of info@heyo.be.

Wat betekent de status 'wachtlijst' precies?

Op onze website kan je steeds de status van elk vakantiekamp raadplegen.

Beschikbaar: Er is nog plaats, je kan je kind nog inschrijven

Wachtlijst: Het vakantiekamp is volzet, maar je kan je kind nog inschrijven op de wachtlijst. Als er plaats vrijkomt, zal je onmiddellijk op de hoogte worden gebracht. Tip: Om zeker te zijn van een plaats kan je je kind ook inschrijven voor een ander vakantiekamp tijdens dezelfde periode zonder dat je je plaats op de wachtlijst verliest.

Volzet: De wachtlijst is volzet. Je kan ons bellen op 09 210 80 00 voor meer informatie.

Mijn kind heeft een zorgnood. Kan mijn kind deelnemen aan een Heyo vakantiekamp?

We doen er alles aan zoveel mogelijk kinderen te kunnen verwelkomen op vakantiekamp. Tegelijk botsen we soms ook op de limieten van onze werking en kunnen we niet altijd de nodige ondersteuning bieden. Neem contact op met ons onthaalteam via 09 210 80 00. We bekijken samen wat mogelijk is voor jouw kind.

Kan ik mijn kind inschrijven voor een kortere kampweek zonder overnachting?

Bij Heyo schrijf je steeds in voor een volledige kampweek. Zo kunnen de kinderen zich volledig onderdompelen in het thema en bevordert dit de groepsdynamiek. Je kan je kind wel uitzonderlijk komen ophalen tijdens de middag of een dag of meer thuislaten. De inschrijfprijs blijft evenwel dezelfde.

Kortingen

Hoe komt het dat mijn korting niet aanvaard wordt?

Werd de korting correct ingevoerd?

Bij een online inschrijving kan je bij de rubriek 'korting' je werkgever/partner of sociaal tarief selecteren en aanklikken via een dropdownmenu. Naast de afbeelding van het cadeau kan je de kortingscode intypen (hoofdletter- en spatiegevoelig). De korting wordt onmiddellijk verrekend en kan je nazien op je factuur.

Had je reeds recht op een andere korting?

Kortingen bij Heyo zijn niet cumulatief, zo wordt steeds de hoogste korting verrekend. Ontdek via onze kortingspagina alle mogelijkheden.

Is een Heyo vakantiekamp fiscaal aftrekbaar?

Alle Heyo vakantiekampen van Heyo zijn fiscaal aftrekbaar voor kinderen t.e.m. 13 jaar. Jongeren die 14 jaar worden op het moment van het vakantiekamp, worden geen fiscale attesten meer uitgereikt. Aan de hand van het fiscaal attest kan je de kosten voor het vakantiekamp inbrengen in je belastingen.

Je mag alle opvangkosten inbrengen, tot maximaal 14,40 euro per oppasdag en per kind (aanslagjaar 2024 - inkomstenjaar 2023). Het bedrag wordt elk jaar geïndexeerd. De belastingvermindering bedraagt 45% van die uitgaven.

Het attest kan je na het vakantiekamp downloaden via je Heyo profiel, 'Mijn menu, Mijn inschrijvingen'.

Wanneer ontvang ik het fiscaal attest?

Het attest is na het vakantiekamp te downloaden via je Heyo profiel, 'Mijn menu, Mijn inschrijvingen'. Zorg ervoor dat je profiel up-to-date is. Voor kinderen die ouder zijn dan 14 jaar is er geen fiscaal attest mogelijk enkel t.e.m. 13 jaar.

Waarvoor dient het attest van deelname?

Bepaalde ziekenfondsen of andere instanties betalen een deel van het inschrijfgeld terug.

Je ontvangt na afloop van het vakantiekamp automatisch het attest van deelname per mail. Het attest is vanaf dit moment ook steeds te downloaden op je Heyo profiel via 'Menu', 'Mijn inschrijvingen'. Breng dit attest samen met je kleefbriefje binnen bij je ziekenfonds of andere instantie om een tegemoetkoming in de deelnameprijs te krijgen. Dit attest van deelname vervangt de invulformulieren die je ontvangt van je ziekenfonds.

Ben je klant van Helan Onafhankelijk ziekenfonds?
Voor vakantiekampen zonder overnachting kan je gewoon je attest van deelname indienen bij Helan Onafhankelijk ziekenfonds.
Voor vakantiekampen met overnachting is de tussenkomst van het ziekenfonds al verrekend in de prijs. Je kan het attest van deelname niet meer indienen voor dit type vakantiekampen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Via een online QR code/kaartlezer

Dit kan meteen of tot 14 werkdagen na inschrijving. Bij het afronden van je online inschrijving wordt de online betaaloptie voorgesteld. Na je inschrijving kan je op je Heyo profiel bij ‘menu, mijn betalingen’ ook steeds terecht om online betalingen uit te voeren. Je hebt er de keuzemogelijkheid om het bedrag volledig of voor een deel te betalen.

Tip: Indien je voor meerdere vakantiekampen inschrijft, sla je de betaaloptie best telkens over tot op het einde. Zo zorg je ervoor dat je eerst zeker bent van de beschikbaarheid van je vakantiekampen nog voor je betaald hebt.

Per overschrijving via gestructureerde mededeling

Dit kan binnen de 14werkdagen na inschrijving. De factuur met de benodigde betaalgegevens worden na elke inschrijving per mail verzonden. Heyo werkt met één gestructureerde mededeling per gezin/account en creëert zo de mogelijkheid alle vakantiekampen ineens te betalen.

Gespreid

Wens je je betaling te spreiden? Laat het ons weten via info@heyo.be of 09 210 80 00. We kijken graag na wat mogelijk is.

Ik krijg opnieuw een factuur maar had reeds betaald. Hoe kan dit?

Als je na inschrijving een korting of optie (bv. huur fiets) wenst toe te voegen dan wordt de factuur nogmaals verzonden. Op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn betalingen' kan je steeds de status van je betalingen raadplegen en zal uiteraard enkel de restwaarde worden aangerekend. In alle andere gevallen neem je best even contact met ons op via telefoon (09 210 80 00) of per mail (info@heyo.be).

Hoe werkt mijn Heyo spaarpot?

Bij de annulering van een vakantiekamp zonder overnachting kan je kiezen voor een kampwissel of wordt je betaalde inschrijfgeld in je Heyo spaarpot geplaatst. Je spaarpot wordt automatisch in mindering gebracht bij een eerstvolgende inschrijving en is onbeperkt geldig. De waarde van je spaarpot kan je steeds raadplegen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn betalingen'.

Hoeveel bedraagt het voorschot dat ik betaal bij vakantiekampen met overnachting?

Bij vakantiekampen met overnachting betaal je bij je inschrijving een voorschot van 30% van de totaal te betalen prijs (binnen de 14 werkdagen na inschrijving). Het resterende bedrag dient ten laatste 30 dagen voor vertrek betaald te worden.

Bij vakantiekampen zonder overnachting betaal je het volledige bedrag bij inschrijving (binnen de 14 werkdagen na inschrijving). Indien gewenst kan er betalingsuitstel gevraagd worden via 09 210 80 00 of info@heyo.be.

Vakantiekamp

Zit mijn kind samen met zijn/haar vriend in de groep?

Om zeker te zijn dat je kind in dezelfde groep zit als zijn/haar vriend vermeld je de naam van de vriend bij elke inschrijving in de rubriek 'vriend'.

Voor vakantiekampen met thema sport en niet sportkampen kunnen we niet garanderen dat vrienden in dezelfde groep zitten. De groepen worden ingedeeld volgens niveau 'rijervaring, ski-ervaring ...'. De avondactiviteiten worden wel in de volledige groep georganiseerd.

Kan ik contact opnemen met mijn kind tijdens het vakantiekamp?

Vakantiekamp zonder overnachting

Heb je een dringende (zorg)vraag over jouw kind tijdens een vakantiekamp zonder overnachting? Dan kan je terecht bij ons Heyo onthaal via 09 210 80 00. Tijdens de vakantieperiodes zijn we telefonisch bereikbaar van 07.30 uur tot 18.15 uur. Wist-je-datje: je kan de avonturen van je kind ook steeds volgen via de blog.

Vakantiekamp met overnachting

Het meenemen van een gsm op een vakantiekamp met overnachting is toegestaan , maar steeds op eigen risico. Het gsm gebruik op vakantiekamp is afhankelijk van de leeftijd van de deelnemers. De afspraken rond het gsm gebruik vind je ook steeds terug in de praktische infomail die je 1 maand op voorhand in je mailbox ontvangt. Heb je een dringende (zorg)vraag over jouw kind tijdens een vakantiekamp met overnachting? Dan kan je terecht bij ons Heyo onthaal via 09 210 80 00. Tijdens de vakantieperiodes zijn we telefonisch bereikbaar van 07.30 uur tot 18.15 uur. Wist-je-datje: je kan de avonturen van je kind ook steeds volgen via de blog.

Hoe oud moet mijn kind minimaal zijn om op vakantiekamp te gaan?

Vakantiekampen zonder overnachting: de leeftijd om te kunnen deelnemen aan onze kleuterkampen is 3-6 jaar, ook wanneer je kind op dat moment nog geen school loopt. Er wordt steeds gekeken naar de leeftijd die het kind zal hebben bij de start van het vakantiekamp. Jouw kleuter is volledig startklaar voor dolle avonturen op vakantiekamp indien hij/zij zonder middagdutje en luier kan. Wij beseffen ook dat, indien dit momenteel het geval nog niet is, er nog veel kan veranderen voor de start van het vakantiekamp: elk kind wordt zindelijk op zijn/haar eigen tempo alsook de behoefte aan slaap verschilt van kind tot kind. Met enorme bewondering en aanmoediging voor de ontwikkeling van het kind, dienen wij ook rekening te houden met de draagkracht van onze Heyo monitor en zijn groep.

Voortaan verwelkomen we ook kindjes vanaf 2,5 jaar in Beernem en Oosterzele. Meer informatie over de extra zorgen via vind je hier.

Vakantiekampen met overnachting: de minimumleeftijd om te kunnen deelnemen aan onze vakantiekampen met overnachting is 6 jaar. De minimumleeftijd is de leeftijd die de deelnemer zal hebben bij de start van het vakantiekamp. De maximumleeftijd mag niet worden overschreden op de datum van het vertrek.

Ik wil een brochure aanvragen. Hoe kan dit?

Het volledig vakantieaanbod is online te vinden via heyo.be. Wens je graag de papieren brochure te ontvangen dan kan je dit aanvragen via info@heyo.be of 09 210 80 00. Wij sturen de brochure met plezier op naar je thuis.

Goed om weten: je kan je instelling aanpassen in je account zodat je de brochure wel ontvangt. Via 'Menu, Mijn familie' en te klikken op het groene icoontje onder je naam.

Wanneer krijg ik meer specifieke informatie over het vakantiekamp?

Vakanties zonder overnachting
Eén week voor de start van het vakantiekamp ontvang je een mail met meer informatie over:

- de locatie: adres en parkeermogelijkheid
- de weekplanning: start- en einduren, uren van de voor- en na opvang
- hoe de communicatie verloopt op kamp
- hoe ons onthaal georganiseerd wordt
- de maaltijden
- wat wij doen met gevonden voorwerpen
- je meeneemlijst

Diezelfde informatie kan je vanaf dan ook raadplegen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn inschrijvingen'

Vakanties met overnachting
Voor de start van het vakantiekamp ontvang je een mail met meer informatie over:

- indien busvervoer is inbegrepen: de uren per opstapplaats
- het adres van de locatie
- de weekplanning: start- en einduren
- hoe de communicatie verloopt op kamp
- hoe ons onthaal georganiseerd wordt
- wat wij doen met gevonden voorwerpen
- je meeneemlijst

Diezelfde informatie kan je vanaf dan ook raadplegen op je Heyo profiel via 'Menu, Mijn inschrijvingen'

Wie begeleidt mijn kind op vakantiekamp?

Vakantiekampen met/zonder overnachting georganiseerd door Heyo

Heyo kiest voor monitoren met een pedagogisch diploma (of daar volop mee bezig zijn) of gelijkgesteld door ervaring. Onze monitoren bezitten de vaardigheden om met een groep kinderen en jongeren aan de slag te gaan en hen een fantastische tijd te bezorgen. Het volledige monitorenteam wordt begeleid door Heyo aan de hand van een uitgebreid vormingsaanbod op maat van elke monitorenfunctie. Elk monitorenteam wordt ook ondersteund door een hoofdmonitor. Hij of zij is het aanspreekpunt bij uitstek voor al jouw vragen. Op een vakantiekamp zonder overnachting komt meermaals per week de coördinator langs. Hij of zij is verantwoordelijk voor meerdere kamplocaties en zorgt dat alles goed verloopt.

Vakantiekampen met/zonder overnachting georganiseerd door partners van Heyo

Op de vakantiekampen waar we samenwerken met partnerorganisaties werven de organisaties zelf de monitoren aan. Zij staan zelf garant voor een uitstekende kwaliteit en expertise.

Wat eten mijn kinderen op de middag tijdens een vakantiekamp zonder overnachting?

Elk kind brengt zijn eigen lunchpakket en tussendoortjes mee. Op vakantiekampen zonder overnachting worden meestal geen warme maaltijden aangeboden. Check meer informatie bij Heyo.be/kampen bij 'Inbegrepen'. Er is steeds gratis water beschikbaar op de locatie. Neem dus zeker je drinkbus mee!

Mag mijn kind alleen naar huis na vakantiekamp?

Dat kan indien je een schriftelijke toestemming afgeeft de maandag van het vakantiekamp. Zo kan de hoofdmonitor met een gerust hart je kind zelfstandig naar/van kamp laten gaan.

Mijn kind volgt een speciaal dieet of houdt zich aan specifieke eetgewoontes. Kan mijn kind mee op een vakantiekamp?

Natuurlijk! Bij elk ingeschreven kind hoort een medische fiche waar je de allergie, voedselallergie-en/of intolerantie van je kind en de ernst ervan zorgvuldig kan noteren. Deze gegevens worden enkel gedeeld met het monitorenteam van de desbetreffende kampweek. Je kan de medische fiche steeds terugvinden of aanpassen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn familie' door te klikken op het rode icoon onder de naam van je kind.

Voor vakantiekampen met overnachting

Op sommige buitenlandse bestemmingen zijn de jeugdpensions minder vertrouwd met vegetarisme of andere specifieke diëten zoals glutenvrije diëten. Je kan deze voorkeuren aanduiden tijdens het inschrijfproces. Ons onthaal neemt contact met je op indien het pension niet kan voldoen aan jouw wensen. Je geeft deze informatie door via je medische fiche. Je kan de medische fiche steeds terugvinden of aanpassen op je Heyo profiel bij 'Menu, Mijn familie' door te klikken op het rode icoon onder de naam van je kind.

Wat gebeurt er als mijn kind ziek wordt of zich verwondt?

Veel van onze monitoren hebben een EHBO opleiding gevolgd. Kleine wondjes verzorgen onze monitoren dan ook zelf. We voorzien altijd een beperkte EHBO koffer op vakantiekamp.

Voor medicijnen zorgen de ouders zelf (bv. middeltjes tegen keelpijn, hoofdpijn, …). Meegegeven medicijnen moeten worden verantwoord via de digitale medische fiche.

Bij ernstige ongevallen of ziekte gaan we naar de dokter of het ziekenhuis. Ons onthaalteam brengt de ouders zo snel mogelijk op de hoogte.

Mijn kind is iets verloren op vakantiekamp. Wat kan ik doen?

Ben je iets kwijt op een vakantiekamp zonder overnachting?

Verloren voorwerpen worden tijdens de vakantieperiodes verzameld op iedere kamplocatie. Per week voorzien we een verzamelpunt waar alle verloren voorwerpen van die kampweek uithangen. We vragen om een verloren voorwerp maximaal 4 dagen na het vakantiekamp via mail te melden aan info@heyo.be. Heb je een foto van het verloren voorwerp? Voeg deze zeker toe. Wij gaan hier vervolgens intern mee aan de slag en houden je op de hoogte. Indien het voorwerp gevonden wordt op de locatie kan je dit, na overleg, ter plaatse ophalen. Valt het vakantiekamp van je kind op het einde van een vakantieperiode? Dan heb je twee opties: het voorwerp zelf ophalen in Gent (Kortrijksesteenweg 302) of het op eigen kosten laten opsturen per post.

Ben je iets kwijt op een vakantiekamp met overnachting?

We vragen om een verloren voorwerp maximaal vier dagen na het vakantiekamp via mail te melden aan info@heyo.be. Heb je een foto van het verloren voorwerp? Voeg deze zeker toe. Wij gaan hier vervolgens intern mee aan de slag en houden je op de hoogte. Als we het voorwerp vinden, heb je twee opties: het voorwerp zelf ophalen in Gent (Kortrijksesteenweg 302) of het op eigen kosten laten opsturen per post.

Tip: naamteken de kledij van je kind met naam en achternaam, zo vinden we verloren items sneller terug. Verder raden we ook aan om geen waardevolle spullen aan je kind mee te geven op vakantiekamp.


Wat steek ik in mijn valies op een vakantiekamp met overnachting?

Sokken, ondergoed en T-shirts. Maar wat steek je nog in je valies? Een uitgebreide paklijst en enkele tips en tricks om je valies te maken, vind je hier.

Annuleren

Kan ik mijn vakantiekamp nog annuleren?

Annuleren kan via mail of via telefoon. Een annulatie aanvragen kan via je Heyo profiel bij 'Mijn inschrijvingen'. Daar vul je het formulier in. Ons onthaalteam behandelt je aanvraag binnen de vijf werkdagen.

Vakantiekampen zonder overnachting

Bij de annulering van een vakantiekamp zonder overnachting kan:

  • Tot 14 dagen voor de startdatum het inschrijfgeld overgezet worden naar een ander vakantiekamp
  • Tot 14 dagen voor de startdatum het inschrijfgeld in je persoonlijke Heyo spaarpot geplaatst worden (onbeperkte geldigheid)
  • Tot 14 dagen voor de startdatum het inschrijfgeld terugbetaald worden, hierbij wordt standaard een administratieve kost van €12 afgehouden van het betaalde bedrag.

Vanaf 14 dagen voor de startdatum heb je een geldig annuleringsattest nodig om kosteloos te annuleren. Zonder geldig attest wordt de volledige inschrijfprijs aangerekend.

Vakantiekampen met overnachting

Voor een annulering van een vakantiekamp met overnachting kan het reeds betaalde inschrijfgeld overgezet worden naar een ander vakantiekamp of kan er een terugbetaling aangevraagd worden. Bij een aanvraag tot terugbetaling worden bovenop de administratieve kost van €12 volgende kosten op de totaalprijs aangerekend indien de reden tot annulering niet onder de annuleringsdekking valt:

  • 59 tot 30 dagen voor vertrek: 50%
  • 29 tot 15 dagen voor vertrek: 75%
  • vanaf 14 dagen voor vertrek: 100%

Voor alle vakantiekampen met overnachting is een beperkte annuleringsdekking inbegrepen, geldig tot vertrekdag. De voorwaarden bezorgen we op aanvraag via info@heyo.be. Voor alle annuleringen die buiten de voorwaarden vallen dienen annuleringskosten te worden bepaald volgens de bepalingen hierboven.

Kan Heyo mijn inschrijving annuleren?

In uitzonderlijke gevallen wordt Heyo genoodzaakt het desbetreffende kamp te annuleren. Je wordt hier uiteraard tijdig over ingelicht.

Door te weinig inschrijvingen: Heyo gaat samen met jou op zoek naar een leuk alternatief. Zo niet, wordt in samenspraak het betaalde inschrijfgeld op je Heyo spaarpot geplaatst of terugbetaald.

Annulatie door partners: het betaalde inschrijfgeld wordt automatisch in je Heyo spaarpot geplaatst. Op aanvraag kan een terugbetaling worden aangevraagd. We luisteren graag naar elk afzonderlijke verhaal

Wat met afwezige dagen tijdens het vakantiekamp?

Wanneer je kind tijdens het vakantiekamp afwezig is door ziekte of andere redenen wordt een onderscheid gemaakt tussen vakantiekampen met of zonder overnachting en vakantiekampen georganiseerd door Heyo zelf of een partner van Heyo.

  • Vakantiekampen zonder overnachting georganiseerd door Heyo: op vertoon van ziektebriefje of attest worden dagen met volledige afwezigheid in je Heyo spaarpot geplaatst.
  • Vakantiekampen zonder overnachting georganiseerd door een partner van Heyo: niet-genoten vakantiedagen worden niet terugbetaald.
  • Vakantiekampen met overnachting georganiseerd door Heyo of een partner van Heyo: niet-genoten vakantiedagen worden niet terugbetaald. Op de ski-en/of snowboardvakanties is er voor de niet-genoten skidagen geen terugbetaling van de skipas, noch skimateriaal mogelijk.

Algemeen

Wie is Helan?

Helan is de nieuwe naam voor een sterke onafhankelijke groep, ontstaan uit de fusie van Partena Ziekenfonds en OZ. Helan staat voor ‘helen’, maar vooral ook voor ‘elan’, de gedrevenheid van Helan om haar klanten te ondersteunen in een gezond en onafhankelijk leven. Want Helan is er voor iedereen die bewust wil leven. Met een vlot draaiend ziekenfonds en betaalbare verzekeringen, maar ook kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, jeugdkampen en een zorgwinkel. Helan is helemaal welzijn, in al haar vormen.

Ik ben niet tevreden over het vakantiekamp. Hoe kan ik dit melden?

Tijdens het vakantiekamp

Aarzel niet om de hoofdmonitor aan te spreken en/of Heyo te bellen via het nummer 09 210 80 00. Zo kunnen we onmiddellijk met jullie waardevolle feedback aan de slag.

Na het vakantiekamp

Je ontvangt na het kamp een evaluatieformulier per mail waarin alles bevraagd wordt. Wij verzekeren je alvast van ons engagement om met de gekregen feedback aan de slag te gaan. Ook indien jullie graag nog eens met ons hadden gesproken kan dit op het nummer 09 210 80 00.

Ik wil een melding maken van grensoverschrijdend gedrag op een Heyo vakantiekamp.

Via een online formulier kan je melding maken van grensoverschrijdend gedrag door een deelnemer, een Heyo monitor, een Heyo medewerker of een leverancier die werkt voor Heyo. Dit kan volledig anoniem. Via deze link ga je naar het online formulier.

Ik heb een andere vraag

Stel ze gerust aan Heyo. Je kan ze bereiken via mail info@heyo.be of via telefoon: 09 210 80 00.